2015-05-22

Fredag 22 maj 2015. 
 
Denna vecka har varit lite hektisk. Måndag och tisdag satt vi och skrev med uppsatsen. Onsdag var det dags för årets upplaga av Garden Party - vilket var amazing (as usual). Gårdagen spenderades med uppsats och lite bakis. Färgade håret igen och kollade eurovision semi 2 hemma hos D. 
 
Idag så har jag varit på möte med viktiga människor inför mitt nya jobb. Eller ja, jag gick dit och presenterade mig, då vi hade handledarmöte 30 min efter. Det gick förvånansvärt bra och vi har inte så mycket kvar att göra. Deadline på tisdag 12:00. Snart är det slut.. Shit. Men innan det så spenderar jag kvällen med uppsatsen och fix av layouten, ensam hemma. 
 
I morgon är det dags för dammiddagen, så då kommer det vara full rulle här! Premiäröppning för Kim's Frisörsalong AB öppnar i morgon, då jag ska fixa håret på tre kompisar och mig själv. Haha, undrar hur det kommer gå! 
 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0