2015-03-23

Helgen har varit awesome! Fredagen var dock ganska tråkig, gick och la mig vid 22:00. Men lördagen var skoj. Först städade vi på kåren och sen var det kick-off med nya Klubbmästeriet. Skojsigt! Söndagen spenderades i soffan, hela dagen. Så underbart att inte göra ett stoft. 
 
Idag så har jag varit i handledning, gick väl helt okej. Efter lunch så satte vi oss i bibblan för att skriva klart metodgranskningen och ringa lite samtal. Har lyckats boka tre intervjuer bara idag! Amaaaazing! 
I morgon så ska vi fortsätta att ringa lite, skriva klart intervjuguiden samt skriva mer på vår teoretiska referensram. 
 
Har även suttit och kollat på nya telefoner idag. Eftersom min har valt att gett upp. Touchen har slutat funkat preeeciiiiis där översta raden på tangentbordet. Kan inte skicka sms eller kommunicera på något annat sätt än att ringa folk. Skoj.. Så himla svårt att välja.. Men har skrivit upp lite alternativ i alla fall så får vi väl se! Ska få låna en telefon så länge så jag i alla fall kan kommunicera med omvärlden. Hurra! Vi får väl se om jag lyckas bestämma mig inom de närmsta dagarna om vilken telefon/med eller utan abonemang som jag ska välja.. Så många valmöjligheter... #i-landsproblem. 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0