2015-06-08

Måndag den 8e juni. 
 
Det är den första "lediga" dagen efter examen. Just nu så sitter jag och inväntar ett mail ifrån examinatorn som ska godkänna/kommentera vår korrigerade uppsats. Sen ska den bara laddas upp så kan vi få betyget sen. Amazing! 
 
Utöver detta så börjar överlämningsveckan nu och ska spendera några timmar på kontoret. Nästa vecka åker jag hem till och med, för att jobba en sommar på Shell. Ska bli roligt att komma tillbaka till alla.
 
På min absolut första dag nu, så har jag hunnit bädda sängen, ätit frukost, dammsugit och torkat golvet, skrubbat badrummet, diska och vädrat mattorna. Nu har jag slut på idéer, så nu kommer jag sitta i soffa och bara vara. Kanske tar mig ut på promenad för att fördriva tiden. Vi får se. 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0