2015-07-06

Måndag. Ledig dag och det regnar ute. Hela helgen har solen lyst och det har varit fruktansvärt varmt, men nu när jag är ledig, nääääää. Då passar det på att regna. Toppen. 
 
Anywho, betyget från uppsatsen har ramlat in på studentportalen och jag har skrivit ut ett papper om ansökan för min examen. Woop!
Var iväg till Gävle förra veckan när jag var ledig i fyra dagar. Detta var toppendagar som gav mig massor av energi. Jag är så extremt lycklig över att ha alla dessa människor i mitt liv. Åker tillbaka redan på fredag för att spendera lite tid på kontoret med M på lördag. Planering står på schemat då, för att dubbelkolla allt. Ska bli skoj! 
 
Annars så finns det väl inte så mycket mer att säga. Livet i A-town är ganska tråkigt för mig faktiskt.. 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0