2015-02-24

Dagen har hittills varit hyfsat bra. Har lyckats tagit mig iväg till skolan och pluggat lite. Sen har jag även fördröjt lite tid på Kåren, för att sedan åka till Café Campus och städat samt förberett inför cafékvällen. Jobbar ikväll. Ska bli lite skönt att vi stänger snart. Är ganska trött i huvudet i skrivande stund. 
 
Idag har jag även skickat in anmälan till absolut gotland 2015 och skrivit om mitt CV. Känns skönt att få ha gjort det. Det ser mycket snyggare ut nu och mer lättläsligt. Ska ta och skicka in lite CVn och personliga brev i morgon tror jag. Det som stör mig mest är det personliga brevet. Jag lyckas aldrig få ihop det så bra som jag vill att det ska vara. Blir mest massa ordbajs om mig själv... Men men! Är väl på tiden att ta tag i det. Jag är ju för en gångs skulle ute i tid och skickar iväg det, woop woop! 
 
 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0