2015-02-14

Idag är det alla hjärtans dag. För mig är det ingen big deal kring denna dagen, förutom att man kanske lyxar till en frukost, ser en film, myser lite extra med den man tycker om. Sen kan man också vara snäll att kanske köpa blommor. 
Just nu så saknar jag någom(läs: en speciell person) som jag också skulle vilja dela denna dag med. Eller egentligen dela alla dagar med. Man saknar det där lilla extra, som att ligga och kramas i soffan, kunna hålla handen när man går på stan, ligga och prata i sängen när man ska sova. 
 
Misstro mig inte, men jag är superlycklig över mina vänner som har hittat sin rätte att leva med. Men just en sånhär dag, när alla är lite extra kärleksfulla så gör det lite ont att inte ha någon själv. Men jag överlever. Jag ska låsa in mig med min hemtenta idag och bara sitta ner och skriva på den. Har köpt chips och cola som jag kan gotta på ikväll. Kanske ska se Mellon med Sussi, Emma och Alex. Eller hänga med Julia. Vi får se hur det blir. Jag kommer då inte sitta ensam ikväll i alla fall(även fast jag kanske skulle behöva det för hemtentan, men då skulle jag absolut inte skriva något mer på den!). 
 
 
I'm in love with you
And it's crushing my heart
All I want is you
To take me into your arms

When love and death embrace


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0