Måndag 24 september 2012

God morgon! 
Sitter just nu i cafeterian i skolan och väntar på resten av gruppen. Vi ska skriva vår rättegångsrapport idag. Har just nu tre föreläsningsfria dagar och vi planerar att bli klara med rapporten denna vecka. Antagligen kommer det inte bli så, men det är ett bra mål att sikta mot. 
Resten av veckan är full av massa händelser. Satt nyss och bokade om min tvättid, då jag antagligen åker hem över helgen för att hälsa på min kära familj. Min syster som pluggar i Västerås kommer också hem den helgen, så blir nog massa mys och kvalitétstid med henne också. Funderar även på om jag ska ta med mig min kära vovve hem, men tror att det kan bli svårt. Ska kolla lite med mor min hur jag gör. Jag är så himla sugen på att skaffa egen hund, men jag känner att min tid inte riktigt räcker till för det. Just nu är det massa bollar i luften samtidigt och jag hinner knappt med mig själv. 
 
Vill även ta en dagsresa eller tvådagars till Sthlm, men det är svårt att planera in med min halvsyster då hon jobbar något så fruktansvärt mycket. Hon försvinner nog snart till USA för semester också. Blä vad jag inte hinner med allt jag vill göra. 
 
Nu ska jag i alla fall börja göra mig klar för en förflyttning till biblioteket så jag är klar när resten av gruppen kommer. Tjingeling! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0