Onsdag 10 oktober 2012

God morgon! 
I dag är vi föreläsningsfria. Det var ju tänkt igår att jag skulle gå upp värsta tidigt för att dra ut och springa, men gjorde jag det? Nej. Jag förstår inte varför inte jag har den där motivationen till morgonpromenader! Jag tycker att det skulle vara superskönt att börja dagen med en promenad, men tar mig aldrig ut. 
Någon som kanske har tips på hur man kan motivera sig själv?
 
Annars idag så ska jag läsa lite(om jag hinner) och dra till A senare för att öva inför ett spex vi ska ha ikväll på Tackmiddagen! Kommer bli superroligt! 
 
Dock stannade jag hemma från träningen i måndags, missar dagens träning och missar även nästa måndagsträning. Lite synd, men får väl försöka göra något för att ta igen det. 
 
Idag är en sorgens dag. Det är nu två år sedan du lämnade livet hos oss och det gör ont. Det finns dagar som det går jättebra, men det finns också dagar då jag är förtvivlad. Att få höra dig en gång till skulle betyda allt. Jag saknar dig min vän ♥


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0