Måndag 21 maj 2012

Hallihallå!
Dagen började med att jag gjorde mig i ordning till skolan och gick med min allra käraste syster till tågstationen. Hon åkte hem tidigt imorse och jag gick sedan på föreläsning. Efter den satt jag kvar i skolan med J för att planera lite mer inför fotbollsturneringen. Allting börjar äntligen bli klart. Ska bli kul på onsdag och se om allting faller på plats. Haha, skulle inte förvåna mig om allt bli kaos(peppar peppar ta i trä!).
När jag kom hem åkte jag till Konsum Krysset för att hämta ut min nya mobil: en Iphone 4s vit!! Ska bli så skönt när jag får ordning på den, haha. Tror dock att jag ska vänta med att börja fixa den tills i helgen. Då är tunntömningen över och jag kan hantera den utan att vara rädd för att tappa den i ett annat tillstånd. Eller så kan jag inte hålla mig och börjar pilla med den i morgon :3
Jag har även hunnit med att sy fast de två kvarvarande märkena på min OVE, så nu är den helt klar :) Ska nog köpa ett Kontaktia-märke också, såg att de hade kommit idag. Men det är en senare investering.
Nu ska jag ta mig i kragen och börja plugga. Eller om jag börjar göra matlåda... Nä, lite plugg nu och sen matlåda!
Jag kanske skriver lite till i morgon, på onsdag kommer det dock vara svårt eftersom jag har turneringen hela dagen och sen är det tunntömning på kvällen. Hihi, kommer bli awesome! Ha de bra, tjingeling! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0