Torsdag 8 mars 2012

God kväll!
Här sitter jag och äter middag, blev pyttipanna idag.
Imorse fick det bli en väldigt kort morgonprommis, och sedan tog jag mina skolböcker och travade i väg till S. Vi har suttit hemma hos henne och pluggat under dagen. När jag kom hem sen så renskrev jag lite ur anteckningarna och pillade med färger. Hihi, tycker det blir så mycket roligare med färg :D
Ikväll ska jag i alla fall i väg på kör, för typ första gången på evigheter. Känns som om min frånvaro börjar bli lite stor där nu.. Kan inte komma nästa vecka heller, då jag ska jobba på NV.. Blir så ibland! Efter kören drar jag i alla fall i väg till gymmet för att springa lite. Kan nog kännas skönt att få somna gott ikväll :)
Nä, nu ska jag väl sätta lite fart :) Höres! Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0