Torsdag 15 mars 2012

Hello :)
Igår var det ganska kul på BARacken, stannade till cirkus 23:30, sen drog jag hem. Kände att det blev lite för långdraget för min smak då.
Imorse drog jag till gymmet vid 07:30 för att springa lite. Dock var springbandet upptaget så jag körde 2,5km på crosstrainern istället. Gick sedan hem, duschade, åt frukost, sminkade mig, fixade håret och var sedan i skolan runt 10 :) Har suttit där och pluggat typ hela dagen också. Kom hem vid 15, då kände jag att jag hade gjort mitt :) Nu är jag verkligen trött i huvudet, så jag tror att jag faktiskt ska ta mig en powernap! Jag kommer ju jobba ikväll på Tackmiddagen och sedan Club NV, så jag behöver nog en powernap.
Har nyss beställt tågbiljetter hem och tillbaka också! Åker hem på lördag vid 11, så jag ska försöka hålla mig hyfsat nykter på fredag så jag kommer upp i tid. Åker hem på söndag kväll med TiB, så himla skönt när det är direkttåg.
Anmälde mig nyss till tentan i MikroAnalysen samt till de nya kurserna som ska börja i höst. På schemat står HÖKEN(Handelsrättslig översiktskurs) och Dataanalys och statistik för ekonomer. Jag trort att det kommer bli bra! Längtar verkligen till Höken :)
Nä, nu blir det en powernap, så får vi se om jag återkommer igen innan jag drar till Nya Vall vid 18 :) PUSS!
Jag har ju klippt till min lugg igen förresten! Jag som skulle spara ut den...


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0