Onsdag 14 mars 2012

God eftermiddag. Eller kväll är det ju snart! Helt sjukt vad ljust det är på dagarna nu. Jag blir så glad! :)
Idag har jag i alla fall varit i skolan typ hela dagen. Körde föreläsning mellan 10 och 12 typ, sen blev det eget plugg efter det. Jag hann ju med några uppgifter i alla fall! Ska dra dit och köra några uppgifter i skolan i morgon också. Får se när jag drar dit dock. Kanske drar och tränar på förmiddagen, eftersom det är Tackmiddag på kvällen. Ska jobba på NV, så ska vara där 18:00 :) Blir som det blir! Hoppas i alla fall att alla kommer ha skitkul på NV imörra! :)

Nä, resten av kvällen kommer jag nog spendera lugnt. Ska nog dra till BARacken en sväng sen, chilla lite och säga hej, köpa något märke eller två. Ska sätta mig och redigera Kontaktiagruppens foton nu i alla fall, har verkligen ingen ork till det. Men lika bra att göra det jobbiga först, så det är över sen :) Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0