Måndag 5 mars 2012

Hello there :)
Idag har det varit en liten såndär dag då du verkligen bara vill ligga kvar i sängen på morgonen. Men jag har lyckats tagit mig igenom den ändå. Skönt! Hade först föreläsning i skolan mellan 09-12, sen åt jag och J lunch för att sedan plugga lite. Vi tog även en vända ner på stan för att shoppa lite nödvändigheter och sen bar vi äntligen hem hans förstärkare som har stått hos mig i typ hundra år! Haha, anywho, sen blev det bara att laga middag och matlåda för att pallra sig i väg till NV där vi hade utskottsmöte. Känns som ett bra gäng faktiskt :)
Efter det kom jag hem och drog till gymmet för att svettas lite på springbandet. Tänkte att jag skulle ha kört lite mage och armar också, men det var så mycket folk så jag struntade i det.
Nu har jag ätit äggmackor och ska ta mig ner till duschen och krypa ner i sängen och fixa med ett diagram från webbföreläsningen i fredags. Vill nästan ha det klart tills imorgon, då J sa att det tog superlång tid att fixa. Blä.
Måste lämna in min cykel på lagning också. Det är något fel på bakdäcket. Hatar sånt. Skulle säkert kunna fixa en begagnad cykel billigare än vad det kommer kosta mig att laga däck + slang. Ibland orkar man bara inte.
Nej, nu ska jag ta och göra lite nytta. Har suttit kvar här alldeles för länge :) Ha de bra! PUSS /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0