Lördag 31 mars 2012

God dag!
Igår var det tentafest på Rosa Slottet. Mycket folk, mycket drag och allmänt trevligt hade jag :) Vaknade upp och mådde riktigt bra imorse faktiskt! Hängde med till Goya efter Rosa Slottet, så det blev utgång i city också. Vi tänkte först gå till Slick, men vi insåg att vi aldrig skulle hinna njuta av den lilla tid vi skulle få där inne. Anywho, kom hem sent igår efter promenaden i snöovädret men kom upp ganska tidigt imorse i alla fall. Hade stämrep kl. 11, så var tvungen att vara uppe i tid. Men allt är frid och fröjd nu :)
Just nu sitter jag och äter mat. Lyckades faktiskt riktigt bra idag! Hade kunnat haft i lite vitlök, men kompenserar med rödlök i salladen :) Perfekt måltid en lördag!
Pasta med kycklingbitar, kvarg, grönsallad och té.

I övrigt så händer det inte så mycket idag. Ska städa lite och försöka tvätta en maskin, sen ska jag nog läsa lite körkort tror jag! Måste ju börja ta tag i det där nu. Kanske kikar i nya kurslitteraturen som kom idag också :) Vi får se! Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0