Lördag 3 mars 2012

God dag alla glada! Idag lyser solen och tar bort det sista av den kvardröjande snön. Skönt!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat på hela veckan, men det är så att jag hade tenta igår och har bara suttit och pluggat hela veckan typ! Tror faktiskt att jag ska klara av det denna gång.
Annars så var jag på BARacken i onsdags, de hade skottårsöppet så det var trevligt :) Åt tacor på slottet på Söder innan med massa trevligt folk, så det var supermysigt!
Igår var jag, Y, C och J och käkade lunch på Texas Long Horn, sen drog jag i väg till S en stund på en kopp kaffe och lite allmänt eftermiddagsmys. Sen gick jag hem och unnade mig chips och en B&J's och kollade på lite film! Myys :)
Idag har jag inte tänkt göra så mycket. Sov till 9, sen var jag ut på en powerwalk i ca en timme - superskönt i solen men det blåste lite väl mycket vissa stunder. Jag har precis ätit lite frukost, så nu blir det en varm dusch och sedan packa sig i väg till stan för att plugga lite. Har sista uppgiften kvar på hemtentan, så idag ska jag skriva klart det och skicka in den så jag har den ur vägen! Ska blir såååååååå skönt. Längtar. Uppdaterar väl lite senare också kanske :) Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0