Lördag 24 mars 2012

God morgon!
Gårdagen var bra fram till en mindre tråkighet. Men det är sånt man får hantera i alla fall! Gjorde hemgjort pizza och kollade på film i alla fall, supermysigt!
Idag har jag sovit länge och sedan bara strykit runt typ. Ska dricka upp kaffet och sedan gå på en promenad och rensa tankarna. Känns som om jag skulle behöva det just nu faktiskt. Ska ta en lång snabb promenad och kanske sätta mig och fundera lite vid vattnet. Man kan behöva det ibland när hela ens värld vänds upp och ned.

Annars idag så ska jag plugga och sedan träna på gymmet ikväll. Tänkte köra två pass om dagarna under helgerna, så får man lite extra då. Måste även försöka hinna dammsuga lite, men det tar jag efter plugget i så fall. Måste börja kötta tentaplugg nu!
Aja, ska dricka upp kaffet och sedan ta mig ut på prommis. Tjingeling! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0