Havregrynsgröt!

Hello there!
Har idag efter skolan hunnit med mycket faktiskt :) Har hunnit äta, storhandlat med J och fick såklart bärhjälp enda fram till kyl och frys(!) och sedan gymmat med alla hulkar :)
Känns som om träningsvärken kommer infinna sig med stor fart i morgon! Sitter nu och äter en skål med havregrynsgröt, billigt och enkelt! Tänkte faktiskt att jag skulle ta och pröva att vänja magen vid det är äta en skål till frukost varje dag. Känns lite nyttigare och innehåller inte lika mycket kalorier som två ostmackor gör. Hade tänkt att jag skulle reducera lite av mitt kaloriintag så jag börjar visa lite muskler snart!
Aja, tänkte bara berätta det. Efter gröten ska jag duscha och sedan läsa i boken till föreläsningen i morgon! Puss :)

Postat av: annelie berg

Havregrynsgröt är ju KING! Jag äter det varje dag :)

2012-03-07 @ 17:07:36
URL: http://recently.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0