Fredag 30 mars 2012

The D-day is here. Tentan i Mikroekonomisk Analys är inte alltför långt borta och det börjar redan pirra i magen. Tentan börjar i och för sig vid 15:00, men det kommer bara göra mig ännu mer nervös!
Har i alla fall hunnit med att träna nu på morgonen, drog 3km på löpbandet på tom mage! Imponerad av mig själv!
Har hunnit hem och suttit i ca 20 min för att äta en avokado och dricka en kopp té. Måste strax börja göra mig i ordning för att dra till skolan vid 10. Vi tänkte sitta och läsa lite innan själva tentan för att i alla fall försöka få in något mer.
Ikväll efter tentan blir det i alla fall tentafest! Drar till Westergrenska direkt efter tentan för party! Känns skönt att få slappna av lite efter två hårda veckor av tentaplugg!
Nä, nu ska jag sätta i gång. Annars kommer jag bli superseg och sen tills vi ska mötas! Tjingeling! :) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0