Fredag 23 mars 2012

God eftermiddag!
Idag har jag hunnit gjort allt och ingenting känns det som. Jag gick upp vid 07, drog till gymmet, gjorde mig i ordning och var i skolan vid 09:15. Helt otroligt att jag klarade att gå upp och träna imorse. Brukar få slita mig upp ur sängen!
I skolan satt jag, J och O och pluggade ett tag. Sen åkte O hem, jag och J åt lunch i solen på Prego's uteservering(skolans caféteria). Superskönt! Vi satt kvar där till 15 då vi + G och R åkte och storhandlade. Nu har man mat för ett tag framöver! Ska alldeles strax sätta mig och betala alla räkningar och sånt också, så har jag bara "nöjespengar" kvar sen av CSN. Känns skönt att ha allt gjort i tid :)
Har nyss ätit en liten portion mat, ska ha en myskväll senare. Ska baka pizza och bara mysa, sweet!
Nä, nu ska jag sätta fart så jag hinner med en powernap också! Puss :) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0