2012-03-27, 19:32

Har hunnit en vända till gymmet efter skolan idag. Kändes nice. Sprang i 15 min, drygt 2,5km. Körde sedan mage, sida, rygg och rumpa. Så fick det bli lite styrkeövningar med egen kroppsvikt när jag kom hem. Haha, idag när jag klev in på gymmet verkade det som om det var skitmånga killar som kollade på mig och efter mig när jag gick in i styrkeavdelningen. Haha, sällsynt med tjejer på mitt gym? Kanske det!
Kom hem och lagade matlåda efter det i alla fall. Nu sitter jag och pluggar till tentan på fredag. Blev medbjuden till Interpool ikväll, men känner att jag måste plugga på lite om jag ska missa ca tre timmar i morgon förmiddag. Än så länge går det bra i alla fall. I morgon ska vi ha dubbel matlåda med oss, så blir långdag i skolan. Kommer nog inte komma hem förrän vid typ sex sju på kvällen. Blir dirr till gymmet då! Ska försöka orka upp för en promenad i morgon bitti också. Haha, kommer aldrig orka.
Anywho, känner mig faktiskt superduktig som sitter och pluggar medan alla andra är på Interpool och super bort pengar! Tänkte plugga någon timme till i alla fall, sen ska jag tömma kameran på kort för att sedan sova tidigt!
Nä, nu lär jag fortsätta, har fått en liten paus för hjärnan i alla fall :) Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0