Torsdag 19 januari 2012

God kväll läsare!
Idag har jag haft en mycket produktiv dag i skolan! Var där 08:00 och satt kvar enda till 16:40 för att ta bussen ner på stan 16:49. Känns skönt att jag faktiskt har gjort något, sorgligt att det är dagen före tentan dock. Men jag ska nog klara den imorgon! Det känns inte så svårt. Och nästan 12 poäng är budgetering - peace a cake! Känner just nu att mitt huvud är ganska trött och vill vila, men jag ska köra på ett tag till. Känns som om det behövs. Dock ska jag nog bara läsa in lite formler och räkna ytterst lite. Kanske räkna igenom senaste hemtentan igen för att kolla så att jag verkligen kan det. Annars idag så har det gått väldigt bra. Hängde med Valeria på stan en sväng för att leta batteri och sedan drog jag och handlade mat. Lagade kycklinggryta och jasminris. Mumma blev det!
Nej, jag ska nu ta och försöka ta tag i sista kvällen utan liv. Jag hoppade över kören idag då jag ville plugga i stället. Har dessutom ont i halsen, så det går inte så himla bra att sjunga heller. Blööh.

Anywho, är det någon som är duktig på photoshop eller hemsidor? Behöver lite "upplärling" i det! Skulle vara asbra till projektgruppen jag har anslutit i skolan. Skulle vara superbra om någon hade lite tips eller så! :)
Puuuuuss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0