Tisdag 17 januari 2012

God kväll :)
Idag har jag som vanligt: spenderat dagen i skolan! Ovanligt va? Nää. Fick ganska mycket gjort idag och jag hade faktiskt koncentration efter lunch, vilket brukar vara ovanligt. Jag brukar alltid bli så himla trött efter lunchen och gör ingenting produktivt. Efter skolan drog jag till stan för att inhandla en kapsylöppnare och lite matvaror. Hittade dock ingen liten och praktisk kapsylöppnare? Fanns ingenstans! Ska nog sno en hemifrån sen.
Jag tänkte diska upp efter maten nu för att sedan ta mig ut på en snabb promenad. Måste få lite motion när jag sitter still så mycket som jag gör. Ska bli skönt att röra på mig lite. Dock har jag märkt att jag börjar bli sämre igen - kommer antagligen bli förkyld snart. Baah, orkar inte! Ikväll ska jag sedan skriva klart min formelsamling till imorgon då det är mera plugg i skolan. 08:00-16:00 kör vi! Lika bra att köra på hårt nu innan tentan. Bara två dagar kvar, sen smäller det! Nej, nu ska jag sätta lite fart. Puss på er :) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0