Tisdag 10 januari 2012

God eftermiddag!
Dagen till ära har jag spenderat i skolan. Tråkigt, javisst, men så är det när det är tenta på ingång! Vi brukar skojja om att det finns inget liv innan tentan, för det enda man gör är att plugga då att man blir godkänd! Hihi, inte roligt att plugga, men roligt att bli godkänd!
Jag hann även med en snabb promenad runt Boulongerskogen, skönt! Känns som om det är dags att börja träna igen :) Dock ska jag inte fixa gymkortet förrän jag är helt frisk, så att jag vet att jag kan träna på som tusan!
Hunnit äta har jag också gjort, mums :) Måste dock laga matlåda till imorgon och det är typ det tråkigaste jag vet! Har ingen fantasi när jag ska laga mat. Brukar oftast bara slänga ihop något i sista sekunden. Synd, för jag tycker att det är superroligt att laga mat!
Snart ska jag återigen ta mig an Ekostyrningen. Ska börja med nya uppgifter nu i repetitionen och inom några dagar blir det att göra gamla tentor. Känner att jag kommer ha mer nytta av dem, men jag måste repetera vissa grejer först.
Känner nästan att min blogg börjar bli lite tråkig... Eller va säger ni läsare? Just nu inför tentor finns det ju i och för sig inte så mycket att uppdatera om, då jag endast pluggar typ. Men det är sånt man får tåla ibland. Jag känner att jag är lite bättre på att uppdatera mer frekvent, även fast det kanske inte är flera inlägg om dagen - jag skriver ju i alla fall någonting!
Nej, nu ska jag börja fixa lite här. Måste ta tag i mig själv och göra någonting! Tjingeling! /K.

para usted, me volvería a ir a miles de kilómetros, y te amaré por mil años. ♥


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0