Onsdag 18 januari 2012

God eftermiddag!
Idag har jag återigen varit i skolan och pluggat. Dock var vi bara kvar till ca 13:40, då killarna ville ta ett tidigare tåg hem till Arbro och Hudiksvall så jag drog hem då också. Alla hade tydligen sovit skitdåligt också, så att vi var trötta hjälpte ju inte studerandet. Jag kom hem och tog en powernap i alla fall. Trots att jag hörde hyresvärden säga till sambon att han skulle väsnas lite i badrummet(vägg i vägg med mitt rum) så sov jag mycket gott. Powernapa i en timme. Väl spenderad tid. Jag har nu druckit lite kaffe och ska snart börja plugga igen. Har tagit mig igenom två gamla tentor varav en har jag gjort två gånger. Ska skriva ut flera nu ikväll och göra dem. Måste även plugga på formlerna. Annars kommer tentan aldrig gå vägen... Hoppas att jag lyckas i alla fall. Något bör ju fastna! :)

Nej, nu ska jag väl sätta lite fart i alla fall så jag hinner göra någonting idag! Ska passa på att skriva ut alla tentorna på en gång så har jag det gjort - då är det bara att kötta sen! PUSSEN /K.
håret uppsatt med en klämma - skönt med korthår för en dag!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0