Hemtenta for the win..!

Hallå! Jag har nu tagit en paus i skrivandet. En väldigt lång paus. Vid klockan tre åkte jag till stan med bussen för att handla mat. Jag vet inte hur många gånger jag hade en nära-döden-fallning på vägen hem från affären. Insåg för sent att det var dumt att ta klackskor till skolan. Jag har halkat hur många gånger som helst - men inte ramlat en enda.
Jag har också hunnit laga lite god fredagsmat sen senast också. Kyckling, champinjoner och ris med currysås. Mumma. Unnar mig just nu en kopp kaffe också. Funderar på att dra i väg till Söder för lite chill med folk en stund. Ska skriva ett tag till på tentan tills en kompis hör av sig, så får vi se om jag följer med. Det kan vara skönt med en paus ibland faktiskt. Att bara tänka på annat. Jag har i princip bara kunnat tänka på tentan idag. Dryyyygt. Aja, är typ helt klar med fråga 1 av 3 i alla fall! Jag tror att de andra frågorna är lättare(peppar peppar ta i trä!) så de tar nog inte alltför lång tid. I morgon ska jag satsa på att använda tiden effektivt. Ska både tvätta, skriva på tentan och eventuellt städa här hemma. Får satsa på att dra hem tidigt ikväll då så att jag slipper vara så sjukt trött i morgon. Men aja, nu ska jag väl börja skriva lite igen :) Ciao! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0