Fredag 6 januari 2012

Good afternoon. Idag har jag vaknat sent, pluggat, ätit, varit ute på promenad och sedan suttit vid datorn. Kul va? Det är i princip heela dagen för mig. Sjukt ointressant. Men men, driver man en blogg så gör man! Haha :)
Jag fick i alla fall lite bilder när jag var ute på promenaden. Tog med mig kameran ut och tänkte passa på och få lite vinterbilder :)
Jag ska väl snart fortsätta att plugga lite, kanske läser lite i Kotler då jag känner att jag vill kasta ekostyrningen genom fönstret. Kommer säkerligen somna av Kotler, men det gör ingenting ;) Haha, anywho, tänkte bara låta er veta denna onödiga information :)
Är även sjukt trött på att vara småförkyld. Har varit det ett tag nu och det suger. Antingen ska jag vara sjuk, eller vara frisk. Det finns inget mitt emellan. Blä! Vill bli frisk så att jag kan vara busig! Hihi, nyfikna? ;) Ni får faktiskt vänta! :)
Nää, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. Kanske ta mig en funderare till superbra musik. Bara ligga i sängen, stirra i taket och tänka på livet. Yeah, let's do that! Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0