We made it all this way

Det första jag såg idag när jag klev in i mitt rum var de fina tulpanerna jag fick av mamma igår. Jag insåg först då hur glad jag blev över att få blommor. På något sätt känns det ändå som klyscha att få blommor, men jag känner mig helt plötslig lite gladare.
Fick ett annat fint litet besked idag också. Fick även dåliga nyheter, men jag får ta de som det kommer. Det är bara att hantera dem. Men jag sken upp lite inombords när jag fick höra de bra nyheterna. Jag känner att jag ändå mår bra och har fantastiska människor omkring mig, även fast det är tungt ibland. Men det är bara att bita i äpplet och gå vidare. Jag tar dagen som den kommer nu. Jag orkar inte slösa energi på sånt som genererar i dålig utstrålning. Allra helst skulle jag bara vilja ta en dag och ligga kvar i sängen med sällskap. Mysigt! Men jag kan inte alltid få som jag vill. Jag kan ju hoppas att det blåser åt rätt håll i alla fall!
Jag ska väl i alla fall snart ta och äta någonting. Sen blir det lite plugg innan jag drar iväg till Nya Vall vid 18:40. Dessutom ska jag få dra på mig oven idag - awesome! Älskar min ove :) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0