Torsdag 16 februari 2012

God eftermiddag damer och herrar! Hoppas att ni har haft en bra dag såhär långt :)
Min dag har varit ganska tråkig. Hann bara sova 3,5h i natt innan det var dags att dra till skolan och plugga innan föreläsningen. Kom hem vid 3 i natt ifrån Nya Vall. Men kul var det! :) Och min dag har då varit väldigt seg på grund av den lilla sömnen. Men jag ska försöka hålla ut till ikväll när jag ska gå och sova. Lika bra, annars känns det som om min chans att somna ikväll kommer vara liten. Men men, det får vara så ibland :) Imorgon ska vi i alla fall sitta och plugga stenhårt hela dagen känns det som. Känns i och för sig skönt att bara kunna kötta på med pluggandet. Funderar på om jag skulle ta och räkna lite på ekostyrningen nu så jag kan sitta med micron hela dagen imorgon. Får bli ekostyrning på lördag och söndag också, samt lite micro där emellan.
Hoppas dock på att jag blir bortbjuden på middag imorgon kväll, men vi får se. Kanske invarderar ikväll i stället. Har inte bestämt mig än :3  Busigt!
Nej, nu ska jag ta mig i kragen och börja arbeta! Pusshej (: /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0