Tisdag 7 februari 2012

God eftermiddag mina vänner! Denna dag har jag varit föreläsningsledig och bara varit hemma. Dock har jag inte studerat något än, men jag tänkte att jag skulle läsa lite micro och sedan kolla igenom och eventuellt göra någon ekostyr-övning. Jag har i alla fall lagt beslag på tvättmaskinen hela dagen och ska snart dra ner och byta maskin.
P2 har varit här och myst hela morgonen i alla fall, awesome säger jag! Riktigt mysigt faktiskt :) Dagen kommer annars bestå av lite plugg, pepptalk och tvättning. Ska även prata med J och O om hur vi ska göra imorgon då föreläsningen har blivit inställd. Jag och O kommer nog i alla fall ta oss till skolan för att plugga ekostyr medan vi kan liksom. Hoppas att jag får sällskap då i alla fall. Vore bättre än att sitta och plugga själv!
Men nu ska jag börja ta tag i allting. Ha det bra så länge! :) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0