Söndag 26 februari 2012

God solig vårdag!
Imorse vaknade jag av att solen lyste i mitt ansikte genom persiennen. Supermysigt! Nu känns det verkligen att våren är på väg :) Jag vaknade dock lite senare än planerat, men det kändes som om jag behövde sova ut lite. Ibland måste man sätta sitt eget välmående före måsten. Detta var ett sånt tillfälle. Dock var planerna bara att gå upp lite tidigare, slänga i en maskin tvätt och gå och lägga sig igen - men det var tillräckligt jobbigt. Ska nog stanna uppe lite sent ikväll och tvätta då. Någon maskin kan jag nog hinna med i alla fall.
Igår var jag ju hos S på myskväll med melodifestivalen. Hon bor superfint och jag är jätteavundsjuk. Fy för dig! Jag stannade kvar ganska länge i alla fall, så det blev en snabb promenad hem i mörkret sen.
Just nu sitter jag och skriver lite på hemtentan på Coffeelounge. Solen värmer halva mig och det börjar nu komma lite folk. Jag var ju helt själv här när jag kom hit först, men nu har det börjat komma fler och fler.
Jag har kommit en bit på tentan, men känner att jag nästan måste lägga på ett kol. Dock är det svåra att leta på allt i boken och referera, men det kommer nog gå bra. Det finns också mycket störningsmoment som omringar mig från alla håll, men får jag sitta ner och skriva så kommer det nog gå bra. Det brukar fungera bättre när jag stänger in mig i min värld med musiken så jag får fokusera ordentligt.
Men nu måste jag fokusera lite mer på tentan, nu har jag spillt alldeles för mycket tid att skriva inlägget! Haha, puss på er i vårsolen :) /K.

Postat av: Pernilla

Sv: Karin har träningsvideor i datorn och nu när vi skaffat oss en platt-tv så kopplade vi in datorn i tvn och tränade på :)Träningsvärken från i onsdags har just släppt xD

Lycka till med tentan nu honey :)

2012-02-26 @ 21:04:57
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0