Söndag 19 februari 2012

God kväll! Idag har söndagsångesten varit större än någonsin. Men det löser sig väl. Det är nu fyra dagar kvar till tentan och jag börjar bli nervös. Ska även sitta och skriva marknadsföringstenta i helgen också. Blä.
Dagen har inte erbjudit så mycket. Jag har mest legat i sängen med P och slappat lite bara. Känns skönt att kunna ha en totaldag i sängen och inte göra någonting. Då trivs jag som bäst.
Jag har lyckats dragit på mig en förkyldning - igen. Jag blir så trött på att vara småhänging hela tiden! Kan ju inte göra någonting alls utan att bli dålig. Blä.
Igår var jag i alla fall på födelsedagsfest hos Sultanen av Söder, som M säger. Lite alkoholförtäring med trevliga människor var riktigt roligt! Ångrar inte att jag gick dit, för jag tvekade faktiskt i början. Men är glad över att jag gick tillslut. :)
Nej, nu ska jag förbereda mig för sängen. Behöver mycket sömn, vatten och vitaminer för att bli frisk så snart som möjligt! Hoppas att er helg har bjudit på mycket roligt :) Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0