Onsdag 15 februari 2012

God dag!
Jag hade en jättetrevligt kväll igår, supermysigt! Vi gick först och såg filmen En dag i Phuket(superrolig och en sevärd film!) och gick sedan hem till J för att äta pizza och mysa lite. Jag tror inte att jag hade kunnat spenderat dagen och kvällen bättre :)
Idag har jag endast varit på övningstillfälle, är där just nu. Sitter och uppdaterar i en paus. Jag, J och S ska stanna kvar efter skolan och plugga lite på micron för att försöka förstå något i alla fall.
Ikväll blir det Club NV, som jag har längtat! Ska stå på fel sida av baren ikväll, men det gör inte mig något. :) Jag har ändå superroligt när jag är där och att bara vara runt människor som gör en glad räcker!
Jag kanske hinner uppdatera lite innan jag drar dit, men vi får se. Ha de! Puss /K.
Kör på skjorta och cardigan idag, samt ett par blå jeans :)


Fick ju blommor igår btw! Min mamma är underbar! ♥


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0