Måndagsbarn

Jag har hunnit med allt jag ska såhär långt, vilket fart jag har!
Jag lagade jättegod korvstroganoff idag, överträffar mig själv ibland :)
Nu ska jag ta och städa lite medan maten sjunker i magen, tvätten snurrar
och musiken dunkar. Vid sju tänkte jag dra bort till WorkoutCenter för att
köpa ett gymkort och ta en provspring på löpbanden.
Jag har även hunnit med att budgetera lite vilket känns skönt. Nu gäller
det bara att hålla det här! Men jag tänkte minska lite på matportionerna
och då behövs inte så jättemycket hela tiden. Men jag tror inte att det ska
vara så svårt. Om jag håller budgeten så går jag mycket plus varje månad,
så det ska nog funka :D Aja, nu ska jag ta en vals med dammsugaren och
börja plocka fint på rummet. Ha en trevlig kväll på er! :) /K.

Postat av: Pernilla

Sv: Nja, jag har tappat runt fem kilo men står stilla eller pendlar mest bara nu. Att bara korrigera maten ger mig nog inte mkt mer. Dags att komma igång och träna med andra ord. Hoppas på att bli lika duktig som du och dra iväg röven och köpa ett gymkort snarast!

2012-02-27 @ 19:42:36
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0