Måndag 27 februari 2012

Hallå där bakom rutan!
Känns riktigt bra nu när jag kollar in statistiken, ser bara bättre och bättre ut faktiskt :)
Idag har jag varit i skolan på föreläsning 09:15-12:00, sen har jag suttit och pluggar på tentan. Har faktiskt lyckat skriva så jag bara har en uppgift kvar att skriva om! Tror att jag ska spara den till senare faktiskt och vara chilla lite nu. Idag har jag annars planerat in en hel massa saker att göra, bland annat att köpa gymkort! Nu ska jag komma igång med träning igen, känns skönt! Ska försöka gå ut och gå promenader innan föreläsningarna också, känns uppiggande nu när det börjar bli vår! Dock var det lite kallare ute imorse, men det blir i alla fall bara varmare och varmare om dagarna!

Just nu känner jag att livet är på topp. Det går bra att plugga, jag hinner umgås med vänner och jag mår bra ur hälsoperspektiv. Har lyckats gå ner -2kg på att bara minska portioner och kanske äta lite mer hälsosamt. Känns extra skönt att komma igång med träningen då! Ska nog ta hem mammas vikter så jag kan spänna fast dem på benen när jag går så jag får lite extra motstånd. Livet är på topp nu!
Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0