Lördag 4 februari 2012

Hej kära läsare! Hoppas att ni har haft en underbar fredag :)

Jag hade en lite jobbig fredag igår till en början, då jag var tvungen att ta hand om lite påfrestande konversationer. Men det känns bra nu i efterhand och jag tycker att det var skönt och starkt gjort av oss båda. På eftermiddagen satt jag sedan kvar i biblioteket och till sällskap av P1. Trevligt att prata av sig lite :) Jag drog sedan hem för att packa om och äta lite, innan jag drog på fredagsmys hos P2. Det var riktigt mysigt måste jag säga! Sov över också ^^. Väl hemma nu tänkte jag faktiskt ta tag i städning och tvättning. Mamma kommer på besök i morgon förmiddag och då vill jag att det ska se hyfsat städat ut. Ska bli skönt att få träffa henne igen. Har ju inte varit hemma på ca fem veckor nu! Men nästa vecka till helgen åker jag hem. Då ska jag säga hej till alla, samt att jag ska döma lite matcher. Känns skönt att få en koppling till basketen igen! Dock hade jag ju gärna gjort det i sekretariatet, men jag får ta det jag får.

Det kanske kommer ännu en uppdatering senare. :) Ha de bra! Puss /K.



Update: Jag har nu städat rummet och ska snart ner i tvättstugan. Har dock bara plockat undan alla kläder och sånt nu, men jag ska nog vänta med att dammsuga lite. De är just nu och bygger i badrummet, då jag tänkte vänta tills de har gått. Ska bli skönt att få lite ordning här nu. Ska nog dessutom be mamma ta med sig morfars gamla dator hem, så jag får lite mer plats på skrivbordet!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0