Inspo!

Har ni någon gång känt att allting bara är skit?
Eller att ni skulle göra vad som helst för att få vara någon annanstans
eller att ni bara vill ha någon att krama om?
Jag har känt så ganska ofta nu på sistone, men det har alltid slutat bra ändå. Jag har ett otroligt stöd från familj och vänner och vet inte alls vad jag skulle göra utan dem! Jag läser dessutom många peppande bloggar, som gör att jag verkligen överblickar hur jag känner, ändrar på det och går vidare. Det finns så oerhört många som har det värre än mig, till och med i mina värsta stunder. Jag har hittat några inspirerande punkter som jag har satt upp på väggen nu, allt för att jag ska försöka få en bra start på dagen! Jag kommer behöva mycket struktur på min vardag nu den närmsta tiden och jag kommer gör allt för att verkligen lyckas med det som jag har satt som mål! Det som har varit mitt största problem den senaste tiden är att jag har varit så förbannat sällskapssjuk. INTE OKEJ. Men jag har löst det på ett eller annat sätt. Jag känner mig också väldigt stressad över de tentorna som ligger framför mig just nu, men jag tror ändå att de kommer gå rätt bra. Jag hoppas det i alla fall. Jag fick mer förståelse till omtentamen igår, då vi hade genomgång av huvudtentamen då. Micro-tentan är det väl bara att plugga som tusan till! Men jag tror faktiskt att den också kan gå ganska bra faktiskt(Peppar peppar, ta i trä!).
Jag ska gör allt för att försöka må bättre och fixa mina studier samtidigt som jag ändå kan slappna av och ha tid för mig själv. Detta är något som många kanske har svårt för, men det gäller att hitta sin egna väg till hur just DU ska leva ett stressfritt och hälsosamt liv.
Jag har den senaste tiden tagit mycket stor hjälp av Isabella Löwengrip(Klicka på namnet för att komma till hennes blogg!), då hon är en stor inspirationskälla för mig. Jag är sjukt imponerad över hur hon lyckas pussla ihop sitt liv. Jag vill också bli en framgångsrik människa en vacker dag, och då ska jag stå där på toppen och hjälpa andra som har svårt att ta sig genom dagen.

Jag hoppas att ni tar vara på dagen och gör den så bra som möjligt. Och kom ihåg: Det är okej att ha lite egen-tid, där du endast bryr dig om dig själv och gör det du tycker om.




Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0