Gavlecon, Ekonom- och mäklarföreningen vid Högskolan i Gävle.

God kväll! Jag kom hem från årsmötet för någon timme sedan. Jag tyckte att det var riktigt trevligt och vi hade roligt. Vi började med mötet, sedan blev det hamburgare och lite allmän trubadurkväll. Mysigt :)
Just nu så känner jag att humöret och fysiken inte är på topp, så jag kommer nog gå och lägga mig tidigt ikväll. Imorgon är det ju föreläsning 10:15-13:00, sedan ska jag nog träffa en kompis och prata lite för att sedan sitta i biblioteket en stund och plugga. Kanske drar hem till P på kvällen för lite fredagsmys. Vi får se helt enkelt. Just nu tar jag bara en dag i taget. Jag hoppas att du har haft en trevlig kväll i alla fall! Puss /K.
take the chance, but remember: always be yourself


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0