Back in Gefle!

Hallå alla kära :)
Jag har nu varit hemma i Gävle i ca fem timmar och har redan hunnit med att göra massor! När jag kom hem så åt jag mat och drog sedan ner till Pazzo till A, J och S. Mysigt! Sen hängde jag med A en sväng till affären och sedan hamnade jag framför datorn. Har hunnit äta lite kvällsis och sedan packat upp allt ifrån helgen.

I helgen har jag hunnit varit på dansföreställning, myst med systra min, dömt basket, myst med mor min och varit på 19års kalas! Jag har för första gången fått stå som 1e domare på ett protokoll - wiiihooo!
Det var skönt att få komma hem en sväng nu - att bara få vara. Jag har saknat det. Jag kan inte slappna av på samma sätt i Gävle, som jag kan göra i Avesta. Men det är så, jag slappnar alltid av bättre på annan ort än den jag tillfälligt bor på. Som när mamma bodde i Sandviken en sväng, då trivdes jag bättre där. Jag kunde andas och tro på mig själv. Det var superskönt!

Morgondagen bjuder på mycket studerande(Ja, jag vet - nu glider jag in på plugget igen!). Jag drar till skolan kring 08:00-08:30 för att plugga lite på mikron och sedan på ekostyrningen. Jag måste komma igång med det där igen nu.. Men jag har bestämt mig för att köra på hårt i alla fall! Nu SKA jag klara det. Och det med stor marginal! Jag har även påbörjat mitt nya liv ikväll. Bestämde mig för att dricka lite grönt té som hjälper till med förbränningen. Jag ska även börja ut och gå på morgonen eller kvällen, beror på hur mycket tid jag har. Kanske går på kvällen under vardagarna och på morgonen på helgerna(eller när jag är föreläsningsfri). Känns skönt att ta tag i det i alla fall. Ska snacka med några klasskompisar om gymkort också, får se om jag väljer Friskis och Svettis eller Work It 24h. Kanske ska räkna lite på det. Vi får se. Nu ska jag i alla fall sätta mig och läsa ut kapitel 6, vilket vi ska ha genomgång av imorgon. Känns skönt att kunna ligga lite före ibland.
Ha en underbar söndagskväll :) Puss! /K.
gammalt foto; Karlbo IK - Ockelbo Basket.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0