Torsdag 6 december 2012

Hallå!
Snön ligger som ett duntäcke över marken i Gävle och den når säkerligen upp till knäna när man ska gå på oplogade vägar! Ett antal har säkert fastnat med bilarna när de ska till jobbet/skolan idag. Inte alls förvånad. Själv väljer jag att stanna inomhus så länge det går. Ska försöka mig på att plugga hemma idag. Jag hoppas att jag kan få koncentrationen till det, nu när J inte sitter bredvid mig och typ kan allt :( Jag hoppas att jag lär mig någonting i alla fall. Ska kliva upp tidigt i morgon också för att plugga så mycket jag kan under dagen innan det bär av till förberedelserna inför Herrmiddagen 2012. Ska bli så roligt! Men ska fokusera på tentan i första hand som jag har innan det är dags för middagen. 
 
Ikväll tar jag en paus och drar på hockey med Grant Thornton! Tar därför dagen i ära, på mig skjorta och en finstickad tröja på mig :) Håret har jag satt upp i en munk :) känner mig lite extra fin sådär! 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0