work out

Dagens träning:
Crosstrainer, 10 min
Löpband, 2 km

Mage, 10 x 3
Rygg, 10 x 3
Sida, 12 x 3

Step-up på bänk, 5kg, 12 x 3 (varje ben)
Nigning, 5kg, 12 x 3

Triceps, 5kg, 15 x 3

Benlyft, 15 x 3
Benlyft, med korsade ben, 15 x 3

stretching


Nu är det äntligen på gång igen. Jag har mer insperation än någonsin. Både tack vare Damgalan(tagga och deffa till Herrmiddagen HT2012) samt en träningsblogg jag följer. Alla kommentarer jag har fått har också gett mig en knuff och jag nu efter ca en veckas vilan fått igång hjärnan på rätt inställning. Ska försöka få tidig kväll så jag orkar upp på eventuell morgonträning i morgon! Hoppas att ni motiveras lite grann och i alla fall är ute och går en promenad om dagarna. Det ger sådan otrolig energi om ni har gjort som jag, suttit inne bakom skolans kvävande väggar hela dagen. Ut och rör på er, det gör att ni mår bättre och orkar mer! Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0