Söndag 8 april 2012

Hello darlings! Nu ska jag så gott som vara tillbaka i bloggvärlden igen. Är fortfarande hemma i Avesta, men sitter just nu och lånar mammas nätverk, hihi. Åker tillbaka till Geflet i morgon under lunch ungefär, beror på när jag och J bestämmer oss för att åka.
Annars så har jag haft en helt okej helg, mindre godis än tidigare år dock. Men helt okej för min del!
Idag har jag varit på besök hos mommo och moffa, har ätit god mat, gott fika och pratat om allt och ingenting! Jag älskar verkligen att komma hem till dem och bara sitta och fika. Puss på er ♥
Nu sitter jag som sagt hemma hos mamma, har nyss deklarerat. Hoppas att allting har gått rätt till och att jag får tillbaka pengarna så fort som möjligt! Hihi, ska bli skönt att få lite mer cash sådär ;) Har ju även kirrat jobb på macken till i sommar också, så det är skönt!
Men nu ska jag vara lite social igen, :) Hörs i morgon! Puss /K.
Lollo ♥


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0