Onsdag 4 april 2012

Hello!
Idag har det inte hänt så mycket. Var i skolan på föreläsning på förmiddagen, satt sedan kvar efteråt och läste lite i litteraturen. Kul? Nä. Kom hem och sov i typ 1 1/2 h ^^. Sooo awesome. Har även äntligen lyckats få i mig middag, min sambo har massa kompisar på besök så det var lite trångt i köket. Haha, men det gick bra!
Just nu har jag väl typ packat klart inför hemresan i morgon, ska bara plocka ner datorn samt skolböckerna, men det tar jag i morgon på förmiddagen. Planerar att åka med ett tåg som går 12:28, men vi får se hur det blir!
Har supertråkigt just nu. Är typ  en timme kvar innan jag ska dra till kören. Bu. Orkar inte. Funderar seriöst på att strunta i det, gå och träna och sedan kolla om det går ett tåg hem. Men jag vet att jag måste typ vara med på repet idag, då det är viktigt inför konserten vi ska ha sen. Men men, ibland är det bara att gilla läget!
Äh, nu ska jag väl göra något annat. Om jag kommer på något.
Vet dock inte hur det kommer bli med bloggandet nu när jag åker hem, får se hur det blir! Pusshej! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0