Onsdag 18 april 2012

God morgon!
Jag befinner mig redan på plats i högskolans bibliotek för att påbörja dagens studier. Idag har vi räkneövning på eftermiddagen, så jag är här för att hinna med lite extra nu på förmiddagen. Jag ska ta och repetera lite och gå igenom lite saker ifrån föreläsningarna för att friska upp minnet. Alltid bra att repetera det som man redan har gjort, speciellt eftersom detta är ett ganska svårt, men intressant, ämne. Vi har inte tentan förrän 4 maj, men det är lika bra att börja köra nu så slipper man ha så mycket sista veckan.
Idag tror jag faktiskt att jag kommer vila ifrån träningen, ska ta mig ut på en längre promenad med vikter bara. Kroppen måste få vila lite ibland. I morgon dock tänkte jag ta en långpromenad eller gym innan skolan, då vi börjar 13:15 med föreläsningen.
Nä, nu ska jag återgå till pluggandet. S har kommit hit och gjort mig sällskap så det blir lite roligare i alla fall :) Pusshej! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0