Onsdag 11 april 2012

God eftermiddag!
Idag har det inte hänt så mycket, varit i skolan och pluggat mestadels. Eller, pluggat och pluggat.. Läst i literaturen. Det går så himla seeegt! Men det är väl bara att kämpa på egentligen. Hann även ner på stan för att handla lite samt införskaffa en ny festväska. Blev dock inte en sån modell som jag egentligen hade velat haft, men den duger! Baah, önskar att min andra kunde komma fram nu. Jag orkar inte leka kurragömma längre! Förstår inte hur den har kunnat försvinna. Anywho, ikväll ska jag jobba på Nya Vall, så snart ska jag ta och göra lite middag för att sedan ta mig dit innan arbetspasset börjar. Får se hur pigg man är på föreläsningen i morgon då! Börjar nämligen 09:15, men det är väl bara att kämpa sig upp! Nä, nu ska jag fixa lite innan middag. Pusshej! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0