Lucy

Hela kvällen, eller i alla fall större del av den, har jag bara suttit hemma i sängen och gjort det mest meningslösa sakerna. SKÖNT! Ibland behöver man en paus från allt.
Dock har detta gett mig lite tid för mig själv, vilket oftast leder till att jag börjar grubbla och fundera på massa saker som stör mig och ger mig negativ energi. Det kan vara bra att fundera på saker och ting, men just nu känns det bara rörigt i mitt huvud. Lite ensamt känns det också, då jag inte riktigt har någon att reflektera och bolla tankar med just nu. Jag skulle kunna göra allt för att bara få krypa ner under täcket och glömma alla tankar som surrar runt, men det kommer bli svårt.
Att få kura ihop sig i soffan med någon man tycker om, en BJ's och en bra film skulle vara awesome. Dock ganska ouppnåeligt för mig just nu. Den jag tycker om befinner sig inte på samma ort för tillfället, jag äger ingen soffa, jag har ingen BJ's("får" inte äta det för den dele heller) och har ingen bra film på datorn. Allting i kras - baah.
Nä, nu slår jag igen för dagen och säger godnatt! En ny dag väntar i morgon och jag komemr göra det bästa av den torsdagen! Puss på er! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0