Fredag 6 april 2012

Hello! Sitter och skriver från pappas stationära dator.. Nu förstår jag att jag gjorde ett vettigt val när jag bytte windows mot mac - hur kunde jag överleva med detta innan? Haha, anywho - igår var jag förbi Källarn och sa hej till lite folk, bland annat min gamla sångpedagog! Superroligt att träffa alla igen, och jag saknar verkligen förra året när jag visste att jag kunde gå dit och utvecklas! Jag måste skärpa mig med sången. Vill verkligen kunna slå på stort någon gång... Men hur får man mod att göra något som är ens värsta fiende? (Jag har extrem scenskräck! Fast inte när jag sjunger i kör, bara när jag måste sjunga solo)
Jag var även hem till min syster igår och myste lite! Supertrevligt! Hon har ju fixat superfint på sitt rum också, blir så avundsjuk. Jag vill också kunna fixa och dona sådär. Längtar tills jag får ett alldeles eget ställe i Gävle. Ingen som kan donera en lägenhet eller typ 1 miljon kronor så jag kan köpa mig en lägenhet? Haha!
Idag vet jag faktiskt inte alls vad som kommer hända. Har inga större planer på någonting i alla fall. Jag kanske tar mig tid och kollar i genom vad jag har för "flytta hemifrån"-saker, så jag kan skriva mig en önskelista. Fyller ju snart år! Hihi :) Nä, men vi får väl se hur allting artar sig. Jag har dock oerhört tråkigt nu, men jag hoppas att jag hittar någonting att göra i alla fall :) Kanske uppdaterar lite senare också! Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0