Fredag 13 april 2012

God morgon!
Sitter just nu och tar det lugnt, fick lite väl mycket tid över idag - men jag passar på att njuta och ta det lugnt då. Idag var det ju tänkt att jag skulle gått upp tidigt för att gå ut på morgonpromenad, men så blev det icke. Hann aldrig göra matlåda igår, så det fick jag göra idag. Då blev det ingen tid över till promenad. Och sen känner jag hur tröttheten har kommit ikapp mig nu. Men det får bli en liten blund innan jag ska iväg på äventyr idag!
Först och främst kommer det blir en sväng till skolan, har föreläsning mellan 9 och 12, sen ska vi plugga lite efter lunchen. Funderar på om jag skulle sätta fart som tusan och göra mycket idag. Eller, försöka i alla fall. Boken har en tendens till att bli så himla tråkig!
Beställde även hem ett par skor igår! Hihi, längtar tills de kommer! Hoppas bara att de sitter bra, då det fanns lite olika recensioner på sidan. Fint dä serru!
Annars så ska jag försöka uppdatera er med en klädbild och en facelook innan jag drar iväg ikväll, ska försöka göra mig klar så fort som möjligt så jag kommer iväg till förfesten så fort som möjligt! Åååååh, längtar till ikväll! Jag kanske tar med mig kameran, så får vi se om det blir några bilder. Men take care people! Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0