Torsdag 29 september 2011

HALLÅ! :D
Ååååh, va glad jag är just nu!! Eller, mest lättad. Idag har jag lämnat in både Praktikfall 1(trots lite strul) och även Teorireflektion 4. Baah, äntligen över! Så himla skönt! Bara att tagga inför tenta(första!) nästa helg då (y) Haha, men det kommer nog säkert gå bra.

Jag tänkte att jag skulle vara ledigt från skolan i helgen då en vän från sthlm kommer och hälsar på. Myys! Annelie är även hemma nu, yaay! Vi ska ut och äta imorgon i Sandviken och ha lite trevligt sådär :)

Annars har väl allting rullat på som vanligt. Förutom att jag har pluggat som aldrig förr denna vecka. Minst 8h(!) om dagen nu. Uuuuusch, men skönt att det är över. Nu behöver min hjärna verkligen denna vila! Kanske ett avsnitt Gossip girl innan sängen? ;) Hihi, jag är verkligen helt fast, det är såååå braa!

Aja, nu ska jag sluta tjata om saker som egentligen inte är väsentliga. Kanske inte är så kul att läsa ett inlägg med bara massa svammel? Nej, trodde väl inte det! Ska i alla fall ta och göra mig klar för sängen nu, imorgon väntar dubbel föreläsning. 09:00-12:00 och 13:00-16:00. Vi ska även få våra företag utdelade imorgon på ledarskapen, hoppas att min grupp får ett bra företag! (Vi ska sedan skriva en fördjupningsrapport om ett ämne i ledarskap, baserat på dessa företagsintervjuer. Intervjuerna hjälper även Gelfe Näringsliv att besluta vilka 50 företag som är det mest Framgångsrika Företagen)

Det är även roligt att se att min besökarstatistik har stigit! Yaay, jag börjar ta mig någonstans i bloggvärlden! Skämt åsido. Haha! Anywho, jag vet inte hur det blir med bloggandet i helgen då jag har besök. Men jag kanske får vara lite nördig en gång och skriva en liten rad. Vi får se helt enkelt. PUUUUUUUSS!!!!! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0