Söndag 4 september 2011

Hejhej bloggen! :)
Dagen/helgen har inte bjudit på mycket. Har varit två innedagar som ändå har varit skönt. Börjar bli förkyld, så det kan vara ganska skönt att bara vara för sig själv då :)

Ikväll har i alla fall jag, Gustav och Joel varit duktiga och pluggat lite. Gustav och Joel har inte varit med så mycket så jag har upplyst dem om läget. Vi har även pratat lite om förekommande föreläsningar och bestämt att vi + Lotta ska vara i grupp på fördjupningsuppgiften på Ledarskap1. Känns skönt att jobba med folk jag känner och det känns som om vi kommer ha förjävla roligt tillsammans! Mycket skratt och tårar :)

Nej, nu ska jag snart ladda om med sömn inför seminariet imorgon. Efter det blir det lite redovisningsplugg med Lotta :) myyyys! Pusspuss! /K.

Svar på kommentarer:

Amanda: du har ju typ fått sett bild på klänningen, kan ju visa den på en annan gång senare!
Pernilla: säg till nästa gång vi snackar på msn, så visar jag en bild!



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0