Onsdag 21 september 2011

God dag alla glada!
Idag hade jag bestämt mig för att jag skulle ta en morgontur och springa Hälsans Stig runt Gavleån. Icke då... Klockan ringde på tok för tidigt imorse och jag struntade i det. Men klev upp vid 07:40 i alla fall och fixade mig för att sitta och plugga hela dagen. Känner att det faktiskt var ett klokt val att stanna inne idag, då jag har hunnit långt på min nyss påbörjade teorireflektion. Jag tog nyss även en liten kik på Praktikfall1 från externredovisningen. Puuuuh! Inte att leka med. Måste börja med den snart, då den faktiskt ska in nästa vecka! Men om jag skriver klart mycket idag/ikväll och sedan fortsätter imorgon efter föreläsningen 09-12, så kommer det nog gå bra. Hoppas att jag hinner tillräckligt mycket att inte behöva ta med mig datorn till Avesta i helgen för att fortsätta. Avesta ska ju vara min fristad!
Kanske ugglar igenom lite redovisning ikväll innan jag ska sova, då vi har föreläsning om omsättningstillgångar imorgon. Man kanske skulle prova att sitta i skolan och plugga någon dag för att bli fokuserad? Njäää. Vågar inte visa mig i skolan med min "fina" dator. Hahah!
Jag måste nog snart äta någonting i alla fall, känner hur det börjar mullra i magen. Och en tom mage betyder dålig koncentration!
Jag får i alla fall en ganska lång paus senare i eftermiddag, då jag ska på provsjungning hos en kantor i en kyrka nära mig. Får se om jag platsar eller inte. Hoppas på det bästa! Skulle vara otroligt kul att ta upp sången igen, jag saknar Mathias och mina gulleungar i Grytnäs! :(
Nej, nu ska jag skriva klart det lilla sista jag har inna jag tar en matpaus! Ciao ciao! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0